Rabu, 22 Ogos 2007

Kisah Kenangan dr Team Sengal (cilok kat DB)

kisah dr Yati79



memula cik kiah..1st time haku dgr sore dia, masyallah lebih byk gelak dr bercakap tp enjoy ckp gan cik kiah nie...1st time jumpa plak, aku jd kaget sbb dia bawak munge sejambak...waduh riso haku sesaat......bila tgk dia alamak kementotnya pastu trus dera haku banje makan kfc..takpe la haku layan je..almaklum pn presideng kak huming plak...1st time jumpa dlm kete kat maybank d'curve...haku masok je dlm kete dia perkataan petama yg kua dr mulut dia adalah "rugged gak ko yati" rugged ke masa tu kak huming..hehe..pastu trus la gi summit pastu jumpa stanza, mafia, mcd n d'abdul... stan nie plak simple je org nye...terel men boling tau...pastu kmasz...yg nie kunun2 nak seperais orh tp tak jadi sbb dah hidu kedatangan dia bawak kete apa kenama tah.. pakai baju pantin...lawo tau...baju yg lawo, jgn nak pasan kmasz wei .. time nie nak gi ikon... haku ingatkan kmasz nie jenis cam cik kiah..kaki riuh sekampung tp alahai kuntrul ayusss rupanya pastu suke wat bunyi-buyian time tido....


skg haku nak cite sesi perjumpaan bro amar, bro tb n bro long sefamily...pink jugak...
pertemuan pertama nie terjadi masa konset everest kat shah alam...time nie haku lom kenal sape2 lagi..haku cuma kenal cik kiah sorg je... masa dok tunggu pink smpi tetiba ada la 2 jejaka tampan nie tego... pastu cam biasa la cik kiah yg nyahut.. ni bro amar n bro tb kan, kata cik kiah (cam wat skrip plak ) pastu dorg kata ye.. korg berdua nie sape tanya dua bro nie... sy ladybird yg ni yati79 (haku la tu).. pastu bro amar ckp "ooo ni la toke votes" trus plak 2 jejaka nie amik gambo haku n cik kiah...glamer tu wei jumpa klong n abg longs plak...masa tu dh nak stat konset... alahai!! kecit cenoet je klong upanya...abg long plak tinggi cam haku...pe2pun mlm tu adalah mlm permulaan bg haku di MFC...


kisah dr Stanxa...


kisah pertemuan aku dgn bebudak sengal... first mng jumpe cik kiah kaih katak puru lalat ijo laa... jumpe pon sbb nak bg die bagi yg beli kat melbourne.mula aku dah nampak die, aku nyorok blakang tiang sbb terkejut tgk rupanya yg sebegitu rupa, ala-ala keturunan zimbabwe. aku nyorok sbb takut nanti die soh aku beli black money.. almaklumlah spesis afrika yg ramai buat cenggituh.nasib baik aku tau karate, so aku pon beranikan diri ke depan utk jumpe die... die pon menyeringai je bile tgk aku. then kitorang lepak kat A&W KLCC sbb aku suke minum root beer float. die ajak sepupu die skali. tgh2 borak ielali dgn hubby dtg join.second meeting masa bowling tuh. first time jumpe ummie, yati, mcd and mafia. masa main bowling tuh mmg terserlah kegerutuan montot cik kiah. montot yati aku tak pasan ade ke tak.... hula hula hulamontot ummie mmg tiap kali die nak bowl, tatau knape musti senget ke kiri sket... maybe die bowl sekali dgn kentut gamaknye...mcd dgn mafia a.k.a mawarpink plak dtg siap bawak kasut and bola bowling mcm pemain pro je... segan aku nak main boling dgn depa... alik2 lepas seround dua... depa pon sama kaki longkang kangkuang kongkang wakkaakakkakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakkakakakaapastuh ummie ummie lagi skali sbb nak amik baju tset sengal. die dtg time nak mghrib, aku ajak die dtg umah skali laa.... so mula laa ngumpat suspek utama pembunuhan altantuya (tak lain tak bukan katak ijo peliharaan cik kiah).



kisah dr Abg Long...


adusss yati...nk cite camne ekk...tk pandai sgt neh...oteii...tersebutlah alkisah...bro mengenali yati..niesa..wiyah..pink..sumenyer bermula dlm cb..tk sangka rupe2nyer lam duk potpet2 lam cb...kite sume leh berjupe lak di alam nyata..di konsert e-amal shah alam...btol tk..!! hehehedr situ wlpon pertemuan sekejap tp cukop bermakna pd kite sume...tk caya ekk..jom kite saksikan pic2 neh..kemesraan antara kite jelas tersinar....heheheoteii tgk pic dolu...selepas konsert..memasing amik pic uat kenangan...hehehe mase neh kuntul ayussss gitu..memalu la pulak...ekekeke sonok kang bile kumpol2..jupe2 cam neh..hehehetaim makan2 pon smpt lagi bergambo...mmg muke sawan kamera laa..ekekeke yg jelass keriangan terpancar pd muke memasing...








3 ulasan:

AkUFiZA™ berkata...

cayuk..cayuk..

Tanpa Nama berkata...

hai only me...

Aefa Aerisya berkata...

cayalah....zasssss