Selasa, 11 Ogos 2009

Masih ada...

Free Counter

Free Counter

Salam...

Lama giler aku tak update apa2 kat blog nie (senonya lupa pasword hehe)...bila dicuba2, digodek2, ditekan2 dan akhirnya aku berjaya mengakseskan diri kat blog nie..fuh! satu kelegaan beb..

Apa nak cite ek..hmmm..

Mana gi budak2 sengal? aku rasa nie lah persoalan yg dok liga2 kat akal fikiran korg kan?? kan??

Dorang ada, masih wujud didunia nyata atau kat alam cyber cuma disebabkan kesebukkan diri, buat2 sebuk cam Cik Kiah tu, saje2 buat sebuk cam haku hehe tp dorg msh ada..msh berhubung diantara satu sama lain..tp biasalah kan kalo dah kata bizi mmg bizi lah..nak kencing pon dok tahan sbb bizi sgt laaah...

alamak..tetiba aku lost...hilang tanpa arah...arah mana aku nak pi pun tak tau nie...alamatnya aku sambung nnt2 laah yer..sbb aku dah hilang fokus...hilang akal...hilang segala kata2 berapi aku...alamak aiii...