Sabtu, 31 Januari 2009

2009... Suatu Perubahan

Free Counter
Free Counter

Alhamdullilah...
ada juga yg sudi bertapak di sini walau seketika aku sgt hargai...

2009..
org kata tahun perubahan...
tahun untuk mencari erti hidup sebenar...
apa yg diingini, apa yg dicari dan apa yg di impikan..
Nah!! tahun nie laa tahun segala-galanya...
ye ke??
bagi aku setiap tahun itu jua la yg dikata...
tahun perubahan..
tahun yg penuh keazaman..
tahun kepayahan..
dan mcm2 lagi..
tp bagi aku, setiap tahun sama jer yg penting diri sendiri sama ada mahu berubah atau tidak.. mahu berusaha kearah kejayaan atau berusaha untuk menyusahkan diri sendiri...sebenarnya, apa yg berlaku tahun sudah jdkan ianya satu iktibar utk trus menuju kehidupan yg di ingini..

Azam aku??
aku takder azam sbb takut tak tercapai tp aku ada impian..
impian aku adalah mencari sebuah kebahagian dlm kehidupan dunia & akhirat..
tercapai kah aku nnt??

Pada sahabat sengalians..
apa yg terjadi sebelum ini kita lupa kan dan kita truskan lah persahabatan ini hingga ke akhirat.. kalo sampai mati jer tali persahabtan tu akan sampai takat tu jer.. bila mati org daa lupa so better persahabatn ini terjalin sampai ke akhirat...

Pada Cik Kiah @ Niesa,
aku mohon kemaafan keatas apa yg dah aku lakukan...
aku buat tu semua sbb geram gan ko jer... hehehe..
ko tetap kawan aku..
piss no war k ;-)

5 ulasan:

Mas berkata...

uik??? hapa nko dh buat kat sikey tu oiiittt??? kalo yer pon nko geram dgn tiyak diyer tu jgn smpai nko sabul sabul pulak taw!!! kaka ;-D

yatfamosa berkata...

aritu aku bg klorok kat dia.. suh cuci tiyak dia bio putih gebus cam haku... huahuahua

yatfamosa berkata...

aritu aku bg klorok kat dia.. suh cuci tiyak dia bio putih gebus cam haku... huahuahua

yatfamosa berkata...

haa kan dah ter post dabel... ish ish ish

Tanpa Nama berkata...

mmg dasar sengal la tu...
kat sini pun nak dabel pos ke???
wakakakaka....

aku pun sama sengal.. x igt kata laluan..:(